2020’s 3 bedste business blogs, du SKAL følge

Uanset om man ejer en stor eller lille virksomhed, så er det naturligvis af afgørende betydning at man sørger for at holde sig velinformeret indenfor de seneste udviklinger i ens branche. Man ønsker i sidste ende jo at ens virksomhed vokser sig sund og stor. Det er derfor med at få adgang til alle de seneste og mest innovative idéer indenfor ens branche. Ved at følge en af de mange business blogs på nettet, så vil du nu have en god chance for at få forspringet i forhold til konkurrencen. Det kræver blot at du vælger at følge de rette blogs. Du følger måske allerede Forbes.com om entrepreneurs, så hvorfor ikke tilføje et par andre gode business blogs til din liste? Her er blot 3 af de bedste, som du absolut SKAL følge i 2020.

1. Copyblogger

Som virksomhedsejer er det en rigtigt god strategi at have ens egen blog. Business blogs er jo netop en oplagt mulighed for at skabe mere opmærksomhed omkring dig og dine produkter. Hvis du stadigvæk mangler den nødvendige erfaring, så skal du blot tage et kig på Copyblogger, der siden 2006 har guidet virksomheder over hele verden i hvordan man kan lave den absolut bedste business blog. Og mens du er på siden, så skal du i øvrigt også huske at abonnere på deres fremragende nyhedsbrev, der hver uge vil levere en masse nyttige blogrelaterede tips direkte til din e-mail. Når du så besøger Copyblogger for første gang, så kunne du også tage et kig på en anden god blog om marketing, hvor du også kan finde mange andre nyttige oplysninger indenfor alt der har med business at gøre.

2. Bplans

Uanset om du lige har åbnet din virksomhed eller måske blot er ved at tage de første spæde skridt mod at åbne din egen virksomhed, så bør du bestemt bruge noget tid på Bplans. Bplans skiller sig nemlig ud fra mængden blandt de hundredvis af business blogs på nettet ved specifikt at henvende sig til nystartede virksomheder. På denne glimrende blog kan du nemlig finde et væld af nyttige oplysninger, tips og tricks til at komme godt fra start som ny virksomhed. Og der sker jo ikke noget ved at tage al den hjælp man kan få, så hvorfor ikke spendere lidt tid på at gennemlæse den store mængde læsestof og handlingsplaner på Bplans?

3. Hubspot

Hubspot er en af de mere innovative business blogs på nettet i dag, og her over 15 års erfaring med at give deres besøgende gode tips til at markedsføre anderledes. Denne blog blev i sin tid startet af to amerikanske studerende, der havde opdaget at de traditionelle markedsføringsstrategier i høj grand manglende et præg af menneskelighed. Så hvis du som virksomhed ønsker at bevæge dig væk fra robotagtig markedsføring, så vil Hubspot bestemt være et besøg værd. På denne business blog kan man nemlig få masser af kyndig vejledning til at give ens virksomheds markedsføring et langt mere nytænkende og menneskeligt ansigt, hvilket i sidste ende typisk vil betyde flere nye kunder. For flere artikler og indlæg om b.la. business, så kan du nu afslutte denne artikel ved at klikke her.